Inici >> Noticies Butlleti >> AccessBiomedical Science. Nova subscripció

AccessBiomedical Science. Nova subscripció

InfoCRAI coronavirus

dilluns, 21 setembre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit per als seus usuaris AccessBiomedical Science, de McGraw-Hill Education, un recurs en línia complet per a estudiants, professors i investigadors de màster o doctorat en camps de ciències biomèdiques.

Actualitzat regularment, conté 39 títols –alguns dels quals de bibliografia recomanada- i vídeos, amb matèries que van des de la salut pública i la farmacologia fins a l’enginyeria biomèdica, la toxicologia, la neurociència, la bioinformàtica i molt més per fer-ne referència, investigació i revisió. Ofereix un contingut exclusiu i fàcilment accessible que satisfà les diverses necessitats dels creixents camps de ciències biomèdiques.

Hi podeu trobar:

• Edicions en línia de referències principals amb la possibilitat de connectar i rebre actualitzacions de forma instantània abans d’imprimir-se de textos claus com ara Principles of Neural Science, Goodman & Gilman’s Pharmacological Basis of Therapeutics, Cassarett & Doull’s Toxicology: The Basic Science of Poisons, etc.
  • Edicions en línia exclusives de textos bàsics donant accés en línia completament cercable a una col·lecció única de títols, com ara Harrison’s Infectious Diseases, Maxcy-Rosenau-Last Public Health & Preventive Medicine, Biomedical Engineering and Design Handbook, etc.
  • Q&A Review: Q&A sobre una varietat de les millors especialitats incloses, ara reunides en un lloc convenient per ajudar els estudiants a revisar.

Podeu accedir al recurs des del Cercabib > AccessBiomedical Science (McGraw-Hill Medical).

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

Pla de sostenibilitat del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia