El Documental de TV3 al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

El passat mes de juny, el programa 'El documental' de TV3 va emetre el reportatge L'hora dels infants. Colònies i escoles a l'aire lliure, la revolta educativa a Catalunya, dirigit per Eduard Miguel i Martí Boneta, amb imatges filmades al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet.

El documental analitza tres fites importants de l'educació a Catalunya als inicis del segle XX: les colònies escolars, les colònies permanents i les escoles a "ple aire". Destaquen les intervencions de Conrad Vilanou i Jordi Brasó, professors del Departament de Teoria i Història de l'Educació de la Facultat d'Educació.

L'hora dels infants és una producció de Goita! Audiovisuals amb participació de TV3 i es pot trobar a TV3 a la carta.

Trobareu més informació sobre el documental en aquesta notícia de TV3.