El CRAI Biblioteca de Lletres en imatges

El CRAI Biblioteca de Lletres presenta un nou vídeo que explica els seus espais i serveis que es troben distribuïts per tot l’Edifici Històric de la UB.

Com a Biblioteca que serveix concretament a la Facultat de Filologia i Comunicació i de forma general a tota la nostra comunitat universitària,  hem volgut apropar els nostres espais i serveis als nostres usuaris a partir d’aquest vídeo que ofereix un tour per les diferents seccions, dona informació sobre els seus continguts de forma sintètica i intenta facilitar la localització dels nostres espais i fons bibliogràfics.

Durant aquest recorregut en imatges tindreu també l’oportunitat de veure alguns dels nostres serveis principals (préstec, informació bibliogràfica, espais d’estudi i consulta, sales de treball, serveis virtuals, etc.) i una descripció clara i concreta de la ubicació dels nostres espais a partir de la presentació dels diferents plànols de l’edifici.

Esperem que aquest vídeo serveixi perquè pugueu identificar sense problemes els nostres espais i fons bibliogràfics, i faciliti així la vostra vida quotidiana a la Facultat. A més, esperem que sigui tota una invitació per a aquella part de la nostra comunitat universitària i de la societat en general que no ve normalment a l’Edifici Històric de la UB o no ens coneix, però que li agradaria visitar-nos.

Benvinguts al CRAI Biblioteca de Lletres!