Efemèride Nebrija (1522-2022) Obra invitada. Exposició amb la participació del CRAI Biblioteca de Fons Antic

Efemèride Nebrija. Obra invitada. Exposició amb la participació del CRAI Biblioteca de Fons Antic

El Rector de la Universidad de Jaen (UJA),  inaugura dimecres, 9 de març de 2022, l'exposició Obra Invitada: Nebrija - 500 años de la muerte de Elio Antonio de Nebrija.

La mostra acollirà les primeres edicions de la Gramàtica castellana (1492), del Diccionari llatí-espanyol (1492) i del Diccionari espanyol-llatí (1495), cedides pel CRAI Biblioteca de Fons Antic.

Comissariada per la professora Maria Águeda Moreno Moreno (UJA), l'exposició destaca l'activitat de Nebrija, que transcendeix la seva època i arriba fins a l'actualitat per la seva genialitat i pel reconegut prestigi, valor i projecció de les seves obres.

La inauguració tindrà lloc a les 12 h, a l'Espai 'Obra Invitada' de la Antigua Escuela de Magisterio de la UJA.