"Ens havíem vist abans?" Concurs al CRAI de la Universitat de Barcelona

"Ens havíem vist abans?" Nou concurs als Facebook dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

Al CRAI de la Universitat de Barcelona volem saber si els nostres usuaris han vist les campanyes i productes de màrqueting que anem realitzant per donar a conèixer els recursos, serveis i activitats que oferim.

Amb aquesta intenció, hem dissenyat el concurs Ens havíem vist abans?, que trobareu a tots els nostres comptes de Facebook.

Si hi participeu, entrareu en el sorteig d'un e-Reader i també podeu guanyar un lot de productes del CRAI.

Si sou alumnes de la Universitat de Barcelona, aneu al compte de Facebook de qualsevol dels CRAI Biblioteques de la Universitat i participeu!! Teniu temps des d'ara mateix fins al 30 de novembre!