Inici >> Noticies Butlleti >> Segon concert amb música del segle XVI del CRAI Biblioteca de Fons Antic al Paranimf de la UB

dilluns, 8 maig 2023

Mottecta Francisci Gverreri ... : qve partim qvaternis partim quinis alia senis alia octonis concinuntur vocibus : liber secvndvs

Aquest mes de maig musical continua amb un segon concert, Mestres de la polifonia del Fons Antic de la UB, el dijous 11 de maig a les 20 h al Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, a càrrec del cor de la UB Schola Cantorum Universitaria Barcinonensis sota la direcció de Carles Gumí.

El programa és totalment diferent del del primer concert i inclou obres de quatre compositors representatius de la polifonia de la segona meitat del segle XVI com a mostra dels nombrosos autors que trobem al Fons Antic del CRAI de la UB.

Concretament, són Giovanni Croce (1557-1609), Francisco Guerrero (1528-1599), Giovanni Pierluigi da Palestrina (1525?-1594) i Orazio Vecchi (1550-1605). Així com el concert a Sant Felip Neri és fruit d'una recerca de peces encara inèdites, les peces d'aquest concert ja han estat editades i interpretades en nombroses ocasions.

L'entrada és gratuïta amb invitació, amb aforament limitat. Obertura de portes: 19.30 h. Les invitacions les trobareu disponibles en aquesta pàgina.

Amb aquest segon concert en una mateixa setmana, amb interpretació del fons musicals del CRAI Biblioteca de Fons Antic, queda palès l'interès que està desvetllant aquest fons per part de la comunitat de musicòlegs i amants de la música antiga.

ODS 17: Aliances per assolir els objectius