Inici >> Noticies Butlleti >> Migració de sabers i Treball social: construint una mirada col·lectiva. Exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

divendres, 27 maig 2022

Des del dia 27 de maig, podeu visitar al CRAI Biblioteca del campus Mundet l'exposició: Migració de sabers i Treball social: construint una mirada col·lectiva, que ha elaborat el Col·lectiu Sabers migrants, format per estudiants i professorat del Grau de Treball social de la Universitat de Barcelona.

Aquesta exposició pretén ser una eina que identifica els silencis que generen les violències simbòliques i institucionals que travessen les migracions. Alhora, és un espai d'escolta que teixeix mapes articulats a partir de les paraules, els afectes i les múltiples experiències, i que situa en el centre la reivindicació del dret de totes les persones a tenir drets.

La mostra es crea amb la intenció d'articular un espai itinerant i en constant construcció. Així que esteu totEs convidades a participar deixant una pregunta, compartint les vostres reflexions, pensaments o comentaris sobre les migracions.

Podeu visitar l'exposició a l'accés del CRAI Biblioteca fins al dia 20 de juny.