Inici >> Noticies Butlleti >> La resiliència a través de la fotografia al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

dimarts, 25 octubre 2022

El CRAI Biblioteca del Campus de Mundet acull dues exposicions fotogràfiques realitzades pel fotògraf i educador social César Marcos al voltant de la resiliència.

Sala 1: Oportunitats, on educació i fotografia es donen la mà per parlar sobre les oportunitats a la vida. Oportunitats és una mostra fotogràfica amb textos i vídeos, que fa un recorregut per les primeres pràctiques professionals de 25 alumnes de l’Escola Municipal de Segones Oportunitats (Em2o). L’Em2o és un recurs de l’Ajuntament de Barcelona per orientar i acompanyar als joves en el seu camí formatiu cap el món laboral. L’escola s’adreça a joves amb edats compreses entre els 16 i els 25 anys que, per motius diversos, s’han desconnectat o estan fora dels circuits educatius.

Sala 2: Resilients: de la dificultat a l'oportunitat és una mostra on les fotografies van acompanyades de relats de resiliència a diferents edats i situacions a la vida. Es tracta d'històries de superació i esperança; una invitació a llegir la nostra pròpia vida i transformar les dificultats en oportunitats.

Podeu visitar les exposicions al vestíbul del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet del 20 d'octubre al 25 de novembre de 2022.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia