Inici >> Noticies Butlleti >> La resiliència a través de la fotografia al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

dimarts, 25 octubre 2022

El CRAI Biblioteca del Campus de Mundet acull dues exposicions fotogràfiques realitzades pel fotògraf i educador social César Marcos al voltant de la resiliència.

Sala 1: Oportunitats, on educació i fotografia es donen la mà per parlar sobre les oportunitats a la vida. Oportunitats és una mostra fotogràfica amb textos i vídeos, que fa un recorregut per les primeres pràctiques professionals de 25 alumnes de l’Escola Municipal de Segones Oportunitats (Em2o). L’Em2o és un recurs de l’Ajuntament de Barcelona per orientar i acompanyar als joves en el seu camí formatiu cap el món laboral. L’escola s’adreça a joves amb edats compreses entre els 16 i els 25 anys que, per motius diversos, s’han desconnectat o estan fora dels circuits educatius.

Sala 2: Resilients: de la dificultat a l'oportunitat és una mostra on les fotografies van acompanyades de relats de resiliència a diferents edats i situacions a la vida. Es tracta d'històries de superació i esperança; una invitació a llegir la nostra pròpia vida i transformar les dificultats en oportunitats.

Podeu visitar les exposicions al vestíbul del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet del 20 d'octubre al 25 de novembre de 2022.