Inici >> Noticies Butlleti >> COSSOS NUS!? exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

COSSOS NUS!? exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

divendres, 19 maig 2023

Exposició Cossos nus!?

Del 18 de maig al 29 de juny de 2023, al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet es pot visitar l'exposició COSSOS NUS!? en llibres per a infants, amb la selecció de llibres que ha realitzat la professora Emma Bosch i els estudiants de la Menció en Biblioteques Escolars (curs 2022-2023) de la Universitat de Barcelona per a la secció Llibres que parlen de... cossos nus del número 97 de la revista Faristol, editada per l'IbbyCat.

Aquesta petita selecció de vint-i-dos llibres forma part del projecte Cossos nus a l’escola on s’analitzen les representacions de la nuesa en produccions per a infants, que es va iniciar en l’assignatura Lectura de la imatge i que està previst que finalitzi el curs vinent.

A l’exposició es poden consultar llibres de coneixements i de ficció per a infants molt recomanables perquè mostren gran diversitat de cossos i la nuesa és tractada amb naturalitat.

També hi ha llibres en què, pels temes tractats, les persones haurien d'estar despullades però apareixen amb roba interior o si estan nues, l'enquadrament, la postura, o algun objecte col·locat estratègicament amaga els genitals.

ODS 10: Reducció de les desigualtats