Literature, Cultural and Media Studies, de Springer Nature eBook collections. Nova subscripció

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit la col·lecció de llibres electrònics Literature, Cultural & Media Studies de Springer Nature, que inclou 1.439 títols de 2017, 2018 i 2019.

Aquesta col·lecció està dirigida a professors, estudiants, investigadors i professionals. Conté investigacions acadèmiques d’àmbit internacional sobre literatura, cinema, cultura i mitjans de comunicació, així com estudis de teatre i interpretació. A més, permet accedir simultàniament a un nombre il·limitat d'usuaris i tots els llibres estan disponibles sense DRM.

Podeu accedir als llibres electrònics a través de Cercabib > SpringerLink e-books (Literature, Cultural & Media Studies 2017) | SpringerLink e-books (Literature, Cultural & Media Studies 2018)  |  SpringerLink e-books (Literature, Cultural & Media Studies 2019).