Inici >> Noticies Butlleti >> El CEHI i la historiografia catalana: 70 anys d'Història a la Universitat de Barcelona. Exposició al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

dijous, 20 febrer 2020

El Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI), amb motiu de la commemoració dels seus 70 anys d’història a la Universitat de Barcelona, ha organitzat les jornades El CEHI i la historiografia catalana: 70 anys d'Història a la Universitat de Barcelona. Les jornades se celebraran els dies 20 i 21 de febrer de 2020 a la Facultat de Geografia i Història, i es completaran amb una exposició, amb el mateix títol, que podreu visitar al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història del 20 de febrer al 20 de març.

El CEHI és un dels centres de recerca més antics de la Universitat de Barcelona i un referent en l'estudi de la segona república, de la guerra civil, el franquisme i la transició a la democràcia, així com una important escola de recerca per molts i molts investigadors i investigadores. Fundat per Jaume Vicens Vives al 1949, ha ampliat durant aquestes dècades el seu àmbit d’estudi a l’àrea de la mediterrània, sempre amb una perspectiva històrica a l’hora d’analitzar els conflictes, i ha estat protagonista de nombroses iniciatives de recerca, col·laboració internacional i transferència de coneixement.

Vegeu les publicacions del CEHI al catàleg de la UB.