Inici >> Node >> Nou canal de Youtube del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Nou canal de Youtube del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Viernes, 25 Noviembre 2022

Al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa s'ha obert un nou canal a Youtube: @craieie, amb diferents vídeos promocionals de les formacions que s’hi imparteixen.

A @craieie podreu trobar la llista de reproducció Formació Spots on mostrem què aprendràs en cadascuna de les formacions que es fan al CRAI biblioteca. Aquestes sessions estan adreçades principalment a professors i estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa i són sobre: Statista, Econlit, Social Science Premium Collections, Web of Science i JCR, Gestors bibliogràfics i Scopus.

Amb aquest ja són 13 els canals de Youtube del CRAI de la Universitat de Barcelona, que també participa a moltes altres xarxes socials. A la pàgina Blogs i xarxes socials del web del CRAI trobareu tots els comptes actius.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia