Inici >> Noticies Butlleti >> Nou canal de Youtube del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Nou canal de Youtube del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

divendres, 25 novembre 2022

Al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa s'ha obert un nou canal a Youtube: @craieie, amb diferents vídeos promocionals de les formacions que s’hi imparteixen.

A @craieie podreu trobar la llista de reproducció Formació Spots on mostrem què aprendràs en cadascuna de les formacions que es fan al CRAI biblioteca. Aquestes sessions estan adreçades principalment a professors i estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa i són sobre: Statista, Econlit, Social Science Premium Collections, Web of Science i JCR, Gestors bibliogràfics i Scopus.

Amb aquest ja són 13 els canals de Youtube del CRAI de la Universitat de Barcelona, que també participa a moltes altres xarxes socials. A la pàgina Blogs i xarxes socials del web del CRAI trobareu tots els comptes actius.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia