Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI de la UB obté el Segell d’Excel·lència Europea EFQM 500+

El CRAI de la UB obté el Segell d’Excel·lència Europea EFQM 500+

dimarts, 15 maig 2018

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha rebut el Segell d’Excel·lència Europea EFQM 500+, reconeixement atorgat pel Club Excelencia en Gestión (CEG), entitat que representa a la European Foundation for Quality Management (EFQM), i per Bureau Veritas, líder mundial en serveis de certificació.

Aquest és el nivell més alt dels segells que es concedeixen i ha estat el resultat d’un procés de millora des que vam obtenir el segell 400+ al gener de 2016. En aquest període s’han dut a terme nombroses accions de millora que s’han anat articulant des del nostre Pla estratègic. També suposa un reconeixement a l’esforç compartit de tot el personal del CRAI, que ha fet possible tirar endavant els projectes iniciats i que ha aplicat a totes les seves tasques els principis d’avaluació i millora continua que es requerien.

El lliurament de la distinció ha tingut lloc el passat dimecres, 9 de maig, a l’Aula Capella de l’Edifici Històric de la UB, en un acte presidit pel rector Joan Elias, i en el qual també han participat la vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica, Amelia Díaz; la directora del CRAI, Judit Casals; el president executiu de Bureau Veritas Espanya i Portugal, José Luis Manglano, i el director de Vida Associativa i Coneixement del CEG, Miquel Romero.

En el decurs de l'acte, la directora del CRAI, Judit Casals, ha destacat que «rebre aquest segell és important sobretot perquè és un reconeixement extern, però encara ho és més la posada en pràctica de la gestió per processos, que ens ajuda a millorar i fer visible el valor que el CRAI aporta a la UB». També ha manifestat que «Som una peça més en l’engranatge de la Universitat que contribueix a la millora de la formació de l’alumnat i a l’activitat investigadora del professorat».

Vegeu la detallada notícia que la Universitat ha dedicat a aquest esdeveniment.