Inici >> Node >> Exposició Herència i memòria. La presència de la mort en el fons antic del CRAI de la Universitat de Barcelona

Miércoles, 2 Febrero 2022

Des del 2 fins al 25 de febrer de 2022 es podrà visitar, a l'espai expositiu del CRAI Biblioteca de Lletres i del CRAI Biblioteca de Fons Antic, l'exposició Herència i memòria. La presència de la mort en el fons antic del CRAI de la Universitat de Barcelona.

La mostra s’organitza en sis àmbits que volen copsar la mort des d’una perspectiva cultural àmplia. La gran majoria de les obres, tant llibres com gravats, provenen de la col·lecció del CRAI Biblioteca de Fons Antic, tot i que també hi ha exemplars del CRAI Biblioteca de Lletres, un exemplar del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República i un altre del CRAI Biblioteca del Campus Clínic.

La inauguració oficial de la mostra es durà a terme dimecres 9 de febrer a les 19h, amb la conferència La mort i la fama. Visions funeràries dels fons bibliogràfics de la Universitat de Barcelona, a càrrec dels comissaris de la mostra. L’exposició també s’acompanyarà de quatre visites guiades els divendres 4, 11, 18 i 25 de febrer a les 18h. Les inscripcions es poden fer a través del web Art Funerari.

També s'ha publicat l'exposició en format virtual incloent-hi més peces i més textos. La podeu consultar a l'espai d'exposicions del CRAI i des de la pàgina web del CRAI Biblioteca de Fons Antic.

Vegeu més informació sobre l'exposició al post del Blog del CRAI Biblioteca de Fons Antic.