Inici >> Node >> Convocatòria de reconeixement de les revistes científiques UB i concessió d’ajuts 2021

Jueves, 1 Julio 2021

El vicerector de Relacions Institucionals, Comunicació i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona, obre una convocatòria de reconeixement de les revistes científiques de la Universitat de Barcelona i de concessió d'ajuts per publicar-les.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és el de donar reconeixement i suport en la professionalització i la internacionalització de les revistes, i afavorir que tinguin més visibilitat i augmenti l’impacte dels articles que s’hi publiquen.

Les sol·licituds de participació s’han de formalitzar d’acord amb el model normalitzat que s’adjunta a l’annex 2 de la convocatòria i s’han de presentar via instància genèrica a la seu electrònica de la Universitat de Barcelona que es pot consultar al web <https://www.ub.edu/eadministracio/IG.html>.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el dia 30 de juliol de 2021.

Aquestes sol·licituds seran avaluades per una comissió de valoració en base als criteris establerts a la convocatòria.

Trobareu més informació i les revistes reconegudes fins ara al Web del CRAI > Gestió i edició de revistes científiques > Convocatòries de reconeixement.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia