Inici >> Noticies Butlleti >> Convocatòria de reconeixement de les revistes científiques UB i concessió d’ajuts 2021

dijous, 1 juliol 2021

El vicerector de Relacions Institucionals, Comunicació i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona, obre una convocatòria de reconeixement de les revistes científiques de la Universitat de Barcelona i de concessió d'ajuts per publicar-les.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és el de donar reconeixement i suport en la professionalització i la internacionalització de les revistes, i afavorir que tinguin més visibilitat i augmenti l’impacte dels articles que s’hi publiquen.

Les sol·licituds de participació s’han de formalitzar d’acord amb el model normalitzat que s’adjunta a l’annex 2 de la convocatòria i s’han de presentar via instància genèrica a la seu electrònica de la Universitat de Barcelona que es pot consultar al web <https://www.ub.edu/eadministracio/IG.html>.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el dia 30 de juliol de 2021.

Aquestes sol·licituds seran avaluades per una comissió de valoració en base als criteris establerts a la convocatòria.

Trobareu més informació i les revistes reconegudes fins ara al Web del CRAI > Gestió i edició de revistes científiques > Convocatòries de reconeixement.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia