Llengües

Biblioteca de Física i Química 1984-1999

El 1984 s’unifiquen els fons de les facultats de Física i de Química i s’inaugura la biblioteca conjunta, que ocupa l’actual vestíbul de la Facultat de Física, el pis superior l’aula adjacent.

Una campanya prèvia de conscienciació ha permès que arribin a la biblioteca gran part dels llibres ubicats fins ara als departaments. El mateix esforç s’ha dut a terme amb les revistes. Aquesta optimització de serveis i recursos permet cobrir, per primera vegada, les necessitats tant dels professors i personal investigador com dels estudiants dels primers cursos.

A partir de 1993 acull els fons de la Unitat de Patents, primer i únic a Espanya d’accés i consulta directa.

1999. LA BIBLIOTECA EN XIFRES:
  • 630 subscripcions de publicacions periòdiques
  • 791 tesis doctorals
  • 206 vídeos científics
  • 3 fotocopiadores
  • 3 ordinadors (2 amb connexió a Internet)
  • 1 telefax
  • Préstec anual de llibres: 34.748