Inici >> Noticies Butlleti >> Mostra de donatius del curs 2020-2021 al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Mostra de donatius del curs 2020-2021 al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

dimarts, 29 juny 2021

Com cada estiu, el CRAI Biblioteca del Campus Clínic organitza una mostra dels donatius rebuts durant el curs acadèmic.

L'exposició constitueix un agraïment a tots els donants que contribueixen a dotar el nostre CRAI Biblioteca d'un fons bibliogràfic i patrimonial de gran valor i especialització.

Enguany, la mostra inclou donatius de procedències molt diverses. S'hi poden trobar donacions realitzades per professors vinculats a la Facultat de Medicina del Campus Clínic com el Dr. Josep Antoni Bombí, el Dr. Josep M. Calbet i Camarasa, el Dr. Camil Castelo-Branco Flores; d'estudiants de l'ensenyament de Medicina; i donatius d'externs com els realitzats pel Dr. José Carlos Alonso Duat, la Dra. M.T. Esqué, la Dra. Jennifer Knäpper,  el Dr. Francisco Bosch Llopart i Galaxia del Libro.

També comptem amb cessions de documents d'altres CRAI Biblioteques de la UB.

La mostra restarà exposada al vestíbul de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) al llarg del mes de juliol de 2021.