Inici >> Noticies Butlleti >> Inscriviu-vos a la IV Viquimarató d'Informació i Comunicació!

Inscriviu-vos a la IV Viquimarató d'Informació i Comunicació!

dimecres, 2 maig 2018

Per quart any consecutiu, la Facultat de Bibliotecomia i Documentació torna a organitzar una Viquimarató amb l'objectiu de fer créixer el nombre d’articles de la Viquipèdia relatius als ensenyaments que s’imparteixen a la Facultat i millorar la qualitat dels que ja existeixen. La jornada es farà al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació, el dilluns 7 de maig, de les 10 del matí fins a les 8 del vespre. Al migdia, hi haurà un refrigeri perquè els editors puguin reposar forces.

Per a l'acció d'aquest any, comptarem com sempre amb l’assessorament d’Amical Wikimedia i les sessions de formació de l’Alex Hinojo per tal d'introduir-vos en el funcionament de la Viquipèdia.

Inscriviu-vos a la pàgina: Viquimarató d’Informació i Comunicació 2018, on trobareu la llista inicial dels termes a editar, i on podreu afegir les vostres propostes. Si no us és possible assistir presencialment, podeu fer la inscripció i la tria del terme a editar des de casa, de la mateixa manera que els participants presencials.

Us animem a participar-hi... necessitem la col·laboració de tots!