Inici >> Noticies Butlleti >> Dues mostres bibliogràfiques al CRAI Biblioteca de Biologia amb motiu de l’entrega del Premi Ramon Margalef d’Ecologia 2020 i 2021

dimecres, 10 novembre 2021

Un any més, el CRAI Biblioteca de Biologia participa en les activitats organitzades pel Departament d’Ecologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la Facultat de Biologia, amb motiu del lliurament Premi Ramon Margalef d’Ecologia, atorgat per la Generalitat de Catalunya des del 2004 en memòria del professor Ramon Margalef, catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona i un dels màxims exponents de l’ecologia a escala mundial.

Enguany, el lliurament del premi presenta característiques excepcionals, ja que són dos els doctors convidats a recollir el guardó i a visitar la Facultat de Biologia per impartir una lliçó magistral: d’una banda, el Dr. Jordi Bascompte, distingit per la Generalitat de Catalunya amb el Premi Ramon Margalef d’Ecologia 2021, i de l’altra banda, la Dr. Sandra Lavorel, guanyadora de l’edició de 2020, la cerimònia de la qual s’havia aplaçat per la crisi sanitària de la Covid-19.

Per aquesta raó, el CRAI Biblioteca de Biologia presenta dues mostres bibliogràfiques, cada una d’elles dedicada a un dels premiats. Aquestes es troben repartides en dos espais expositius, d’una banda l’atri de l’edifici Margalef, i de l’altra les taules per a exposicions a l’entrada de la biblioteca.

De forma paral·lela, les dues mostres es poden visitar de forma virtual des de la pàgina del CRAI biblioteca - Exposicions > Premi Ramon Margalef d'Ecologia 2021  |  2020 i des del Web del CRAI > Exposicions virtuals > Biologia > Premi Ramon Margalef d'Ecologia 2021  |  2020,