Inici >> Noticies Butlleti >> Cercabib. La nova eina de cerca del CRAI de la UB

Cercabib. La nova eina de cerca del CRAI de la UB

dilluns, 5 febrer 2018

El CRAI de la Universitat de Barcelona estrena nova eina de cerca: Cercabib.

Cercabib permet cercar des d’un únic punt i de manera simultània, a tots els recursos d'informació del CRAI al marge del suport, tipologia o ubicació del recurs: Catàleg; bases de dades, llibres electrònics i  revistes electròniques (antic ReCercador); i dipòsits digitals de la UB. Aquesta innovavió permetrà millorar el procés de trobar la informació i també incrementarà la visibilitat de tots els recursos del CRAI.

Podeu accedir a Cercabib (de moment en fase beta) des de la pàgina inicial del Web del CRAI. Durant aquest període de prova, ens agradaria conèixer la vostra valoració del cercador, quins aspectes es podrien millorar o qualsevol suggeriment que considereu fer-nos. Si us plau, empleneu aquesta breu enquesta i feu-nos arribar la vostra opinió. La vostra col·laboració és molt important per a nosaltres ja que en aquesta fase estem perfilant la configuració i funcionament general de l'eina.

Mentre duri aquesta fase beta, es mantindrà l'accés individual al Catàleg i al ReCercador. Quan tinguem la versió definitiva, Cercabib serà l'eina principal per buscar informació al CRAI de la UB.

Teniu a la vostra disposició una presentació per ajudar-vos a entendre com funciona Cercabib, i trobareu ajuda puntual a tots els CRAI Biblioteques. Més endavant es programaran sessions de formació en l'ús de l'eina.

Cercabib neix del treball col·laboratiu amb la resta de biblioteques universitàries del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), en un projecte de sistema compartit que implica, entre d'altres, la implementació d’una eina de cerca que tots els centres estan implementant o ho faran en breu.

Descriptors: