Springer Nature eBook collections: Social Sciences. Nova subscripció

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit la col·lecció de llibres electrònics Social Sciences de Springer Nature, que inclou 1.809 títols de 2017, 2018 i 2019.

Aquesta col·lecció està dirigida a professors, estudiants, investigadors i professionals. Permet accedir simultàniament a un nombre il·limitat d'usuaris i tots els llibres estan disponibles sense DRM.

Springer Nature Social Sciences conté diversos tipus de documents -monografies, llibres de text, manuals, atles, obres de referència, book series, proceedings, etc.-, que inclouen matèries com lingüística i arqueologia, amb una àmplia i important selecció de títols en camps com  estudis de població, gènere i sexualitat, migració, benestar i estudis sobre la família.

Podeu accedir als llibres electrònics a través de Cercabib > SpringerLink e-books (Social Sciences 2017)  |  SpringerLink e-books (Social Sciences 2018)  |  SpringerLink e-books (Social Sciences 2019.