El CRAI UB participa en l'Any de les Biblioteques des del Dipòsit de Cervera

El CRAI UB i l'Any de les Biblioteques en el seu Dipòsit de Cervera

Amb motiu de l'Any de les Biblioteques, el CRAI UB ha participat a Cervera en una activitat nocturna amb gran èxit de públic.

Aprofitant que a Cervera es fan durant l'estiu visites nocturnes a diferents racons de la Ciutat, es va voler fer dins la setmana prèvia a la Festa Major, anomenada Isagoge, una passejada nocturna entre llibres. La visita, que es va dur a terme el dimarts dia 22 de setembre, va passar per totes les biblioteques de la Universitat de Cervera i va tenir com a colofó, la visita al Dipòsit del CRAI UB.

La visita guiada nocturna Passejant entre llibres, a càrrec d’Armand Forcat, va aplegar més d’un centenar de persones. La ruta va consistir en una visita a les biblioteques que hi ha actualment a la ciutat i en una explicació de l’antiga biblioteca popular del carrer Major i l’antiga biblioteca de la Universitat. Les biblioteques que es van visitar es troben totes a l’edifici de la Universitat: la biblioteca comarcal Josep Finestres, la de la UNED i la de la Universitat de Barcelona (UB), on va cloure l’itinerari amb la interpretació d’unes peces musicals, a càrrec de Pau Carbonell (trombó) i Anton Villalonga (teclat). L'actuació musical es va dur a terme gràcies a la col·laboració del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Vegeu el punt de llibre elaborat per a l'ocasió:

Aquí podeu veure imatges de les instal·lacions i de la passejada, aixì com de la celebració i de l'actuació musical.