Inici >> Noticies Butlleti >> Nou mobiliari al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Nou mobiliari al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

dimecres, 19 gener 2022

A finals de l’any passat es va incorporar nou mobiliari a la planta sisena del CRAI Biblioteca del Campus Clínic. Concretament, s'han posat noves taules i cadires a la Sala Corbella i a les tres sales de treball (Sala Moisès Broggi, Sala Ciril Rozman i Sala Dolors Aleu).

Aquest mobiliari és de tipus modular i flexible per donar cabuda a tota classe de projectes i treballs, i així adaptar-se a les necessitats de l’alumnat universitari.

D’altra banda, s’ha creat una zona de relaxació amb cinc pufs i dos tamborets.

Esperem que us agradi i que en gaudiu molt!