Inici >> Node >> Has llegit el Quixot? Concurs literari als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva

Viernes, 6 Mayo 2016

Entre les activitats que acompanyaran l’exposició Universo Cervantes, que s’inaugurarà el proper 24 de maig als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva per commemorar els 400 anys de la mort de Miguel de Cervantes, hi haurà un concurs literari, organitzat pel Departament de Filologia Hispànica, que posarà a prova el coneixement dels estudiants de la Universitat de Barcelona sobre Don Quijote de la Mancha.

Consulteu les bases del concurs i inscriviu-vos-hi! Teniu temps fins al 14 de maig.

Trobareu tots els detalls al Blog del CRAI Biblioteca de Lletres.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia