Inici >> Noticies Butlleti >> Has llegit el Quixot? Concurs literari als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva

divendres, 6 maig 2016

Entre les activitats que acompanyaran l’exposició Universo Cervantes, que s’inaugurarà el proper 24 de maig als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva per commemorar els 400 anys de la mort de Miguel de Cervantes, hi haurà un concurs literari, organitzat pel Departament de Filologia Hispànica, que posarà a prova el coneixement dels estudiants de la Universitat de Barcelona sobre Don Quijote de la Mancha.

Consulteu les bases del concurs i inscriviu-vos-hi! Teniu temps fins al 14 de maig.

Trobareu tots els detalls al Blog del CRAI Biblioteca de Lletres.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia