Inici >> Node >> Setmana de l'Accés Obert 2022 al CRAI de la UB

Setmana de l'Accés Obert 2022 al CRAI de la UB

Lunes, 24 Octubre 2022

Entre el 24 i el 30 d'octubre se celebra la Setmana Internacional de l'Accés Obert, amb el lema "En obert per a la justícia climàtica".

Com cada any des del 2008, el CRAI de la Universitat de Barcelona hi participa i aquest any ho fa amb les següents actuacions:

Des dels CRAI Biblioteques s'han previst les actuacions següents:

Les biblioteques de les universitats espanyoles i del CSIC, entre les quals ens comptem, han programat actuacions per commemorar la Setmana, que podeu veure des del portal de REBIUN per a l'Accés Obert. A més, REBIUN organitza un cicle de webinars de caràcter pràctic, destinats al personal investigador i de biblioteques universitàries amb el títol: Investigación, datos y docencia: tan abiertos como sea necesario, impartits per  Paco Martínez (UPV), Reme Melero (CSIC) i Brigit Nonó (UdG) [en castellà].

Tota aquesta informació i més s’ha detallat a la pàgina Setmana de l’Accés Obert 2022 del web del CRAI.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia