Inici >> Noticies Butlleti >> Setmana de l'Accés Obert 2022 al CRAI de la UB

Setmana de l'Accés Obert 2022 al CRAI de la UB

dilluns, 24 octubre 2022

Entre el 24 i el 30 d'octubre se celebra la Setmana Internacional de l'Accés Obert, amb el lema "En obert per a la justícia climàtica".

Com cada any des del 2008, el CRAI de la Universitat de Barcelona hi participa i aquest any ho fa amb les següents actuacions:

Des dels CRAI Biblioteques s'han previst les actuacions següents:

Les biblioteques de les universitats espanyoles i del CSIC, entre les quals ens comptem, han programat actuacions per commemorar la Setmana, que podeu veure des del portal de REBIUN per a l'Accés Obert. A més, REBIUN organitza un cicle de webinars de caràcter pràctic, destinats al personal investigador i de biblioteques universitàries amb el títol: Investigación, datos y docencia: tan abiertos como sea necesario, impartits per  Paco Martínez (UPV), Reme Melero (CSIC) i Brigit Nonó (UdG) [en castellà].

Tota aquesta informació i més s’ha detallat a la pàgina Setmana de l’Accés Obert 2022 del web del CRAI.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia