Inici >> Node >> Exposició Dibuixar la natura. Jordi Sabater Pi al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Miércoles, 5 Octubre 2022

Del 5 al 8 d’octubre de 2022, el CRAI biblioteca del Campus Mundet acollirà una exposició de les obres i els dibuixos més destacats del professor Jordi Sabater Pi: Dibuixar la natura. Jordi Sabater Pi.

L'exposició coincidirà amb la celebració del VIII Congrés Ibèric de Primatologia, que enguany ret homenatge a l’obra i figura del professor Jordi Sabater Pi, reconegut internacionalment pels seus estudis en etologia, primatologia i antropologia africana.

Sabater Pi va deixar un extens llegat científic, una part del qua podrem visitar durant la celebració del congrés, que aplegarà prop de 120 participants a la Universitat de Barcelona, i que rep el suport de la Facultat de Psicologia, l’Associació Primatològica Espanyola (APE) i l’Associació Portuguesa de Primatologia (APP).

Els dibuixos exposats formen part del Fons Sabater i Pi que es troba dipositat al CRAI Biblioteca de Belles Arts. Bona part dels dibuixos exposats i altres del Fons sabater i Pi es poden consultar en format digital a la col·lecció Dr. Sabater Pi - Naturalista de la Memòria Digital de Catalunya.

Acompanya a aquesta exposició una selecció d'obres sobre aquesta temàtica que formen part de la col·lecció del CRAI Biblioteca.