Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició Dibuixar la natura. Jordi Sabater Pi al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

dimecres, 5 octubre 2022

Del 5 al 8 d’octubre de 2022, el CRAI biblioteca del Campus Mundet acollirà una exposició de les obres i els dibuixos més destacats del professor Jordi Sabater Pi: Dibuixar la natura. Jordi Sabater Pi.

L'exposició coincidirà amb la celebració del VIII Congrés Ibèric de Primatologia, que enguany ret homenatge a l’obra i figura del professor Jordi Sabater Pi, reconegut internacionalment pels seus estudis en etologia, primatologia i antropologia africana.

Sabater Pi va deixar un extens llegat científic, una part del qua podrem visitar durant la celebració del congrés, que aplegarà prop de 120 participants a la Universitat de Barcelona, i que rep el suport de la Facultat de Psicologia, l’Associació Primatològica Espanyola (APE) i l’Associació Portuguesa de Primatologia (APP).

Els dibuixos exposats formen part del Fons Sabater i Pi que es troba dipositat al CRAI Biblioteca de Belles Arts. Bona part dels dibuixos exposats i altres del Fons sabater i Pi es poden consultar en format digital a la col·lecció Dr. Sabater Pi - Naturalista de la Memòria Digital de Catalunya.

Acompanya a aquesta exposició una selecció d'obres sobre aquesta temàtica que formen part de la col·lecció del CRAI Biblioteca.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia