Inici >> Node >> Exposició al CRAI Biblioteca de Fons Antic: Ignasi de Loiola, la Companyia de Jesús i Catalunya (1522-2022)

Lunes, 19 Septiembre 2022

El CRAI Biblioteca de Fons Antic presenta l'exposició Ignasi de Loiola, la Companyia de Jesús i Catalunya (1522-2022). Una mirada històrica a través del Fons Antic de la Universitat de Barcelona.

La mostra es presenta a l’espai expositiu del CRAI Biblioteca de Lletres i del CRAI Biblioteca de Fons Antic a l’Edifici Històric de la Universitat, entre els dies 20 de setembre al 28 d’octubre i s'endinsa, a través del fons antic –imprès i gràfic–, en un viatge pels orígens del fenomen ignasià i jesuïta, així com en la seva petja a Catalunya i el món en els segles moderns.

L'exposició comptarà amb un acte inaugural i conferència el 13 d'octubre a les 18 h. a càrrec del comissari de l'exposició Diego Sola, professor d'Història Moderna de la UB, sota el títol Del ser al fer: Ignasi de Loiola i l'home modern, a més de quatre visites guiades, en torn de matí i tarda, el 27 de setembre i el 17 d'octubre (11:00 i 17:30 h).

Trobareu més informació sobre la mostra al Blog del CRAI Biblioteca de Fons Antic.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia