Inici >> Node >> Exposició al CRAI Biblioteca de Fons Antic: Ignasi de Loiola, la Companyia de Jesús i Catalunya (1522-2022)

Lunes, 19 Septiembre 2022

El CRAI Biblioteca de Fons Antic presenta l'exposició Ignasi de Loiola, la Companyia de Jesús i Catalunya (1522-2022). Una mirada històrica a través del Fons Antic de la Universitat de Barcelona.

La mostra es presenta a l’espai expositiu del CRAI Biblioteca de Lletres i del CRAI Biblioteca de Fons Antic a l’Edifici Històric de la Universitat, entre els dies 20 de setembre al 28 d’octubre i s'endinsa, a través del fons antic –imprès i gràfic–, en un viatge pels orígens del fenomen ignasià i jesuïta, així com en la seva petja a Catalunya i el món en els segles moderns.

L'exposició comptarà amb un acte inaugural i conferència el 13 d'octubre a les 18 h. a càrrec del comissari de l'exposició Diego Sola, professor d'Història Moderna de la UB, sota el títol Del ser al fer: Ignasi de Loiola i l'home modern, a més de quatre visites guiades, en torn de matí i tarda, el 27 de setembre i el 17 d'octubre (11:00 i 17:30 h).

Trobareu més informació sobre la mostra al Blog del CRAI Biblioteca de Fons Antic.