Inici >> Node >> "Ernest Lluch (1937-2000): 15 anys després". Exposició al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Jueves, 17 Diciembre 2015

Aquest any es compleix el 15è aniversari de la desaparició d’Ernest Lluch, professor de la Universitat de Barcelona, intel·lectual i polític compromès amb la defensa de la llibertat i els valors cívics. Coincidint amb el Seminari Ernest Lluch que cada any organitzen la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat i la Fundació Ernest Lluch, el CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa i el Departament d'Història i Institucions Econòmiques, al qual pertanyia el professor Lluch, han organitzat l'exposició virtual Ernest Lluch (1937-2000): 15 anys després amb alguns dels seus escrits, dipositats al CRAI de la Universitat.

A través de la seva producció literària, immensa, Ernest Lluch queda en la memòria col·lectiva com a símbol de la lluita de la llibertat i de les llums contra la tirania i la ignorància.

L'exposició s'inaugura avui dia 17 de desembre i es complementa amb una mostra virtual que podeu visitar des del Web del CRAI > Biblioteques > Economia i Empresa > Exposicions virtuals Ernest Lluch (1937-2000): 15 anys després.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia