Inici >> Noticies Butlleti >> "Ernest Lluch (1937-2000): 15 anys després". Exposició al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

dijous, 17 desembre 2015

Aquest any es compleix el 15è aniversari de la desaparició d’Ernest Lluch, professor de la Universitat de Barcelona, intel·lectual i polític compromès amb la defensa de la llibertat i els valors cívics. Coincidint amb el Seminari Ernest Lluch que cada any organitzen la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat i la Fundació Ernest Lluch, el CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa i el Departament d'Història i Institucions Econòmiques, al qual pertanyia el professor Lluch, han organitzat l'exposició virtual Ernest Lluch (1937-2000): 15 anys després amb alguns dels seus escrits, dipositats al CRAI de la Universitat.

A través de la seva producció literària, immensa, Ernest Lluch queda en la memòria col·lectiva com a símbol de la lluita de la llibertat i de les llums contra la tirania i la ignorància.

L'exposició s'inaugura avui dia 17 de desembre i es complementa amb una mostra virtual que podeu visitar des del Web del CRAI > Biblioteques > Economia i Empresa > Exposicions virtuals Ernest Lluch (1937-2000): 15 anys després.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia