Inici >> Node >> Mostra bibliogràfica en homenatge a la Doctora Mercè Durfort i Coll al CRAI Biblioteca de Biologia

Miércoles, 20 Abril 2022

El CRAI Biblioteca de Biologia ha organitzat una mostra bibliogràfica dedicada a la Dra. Mercè Durfort, recentment traspassada el darrer 7 d'abril.

Mercè Durfort fou catedràtica de biologia cel·lular a la Universitat de Barcelona, vicepresidenta de la Secció de Ciències Biològiques de l'Institut d'Estudis Catalans i membre de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona. L'any 2004, rebé la Creu de Sant Jordi com a reconeixement a la seva tasca docent i de recerca, dedicada en especial a l'estudi de la reproducció dels mol·luscs i a la histopatologia dels bivalves.

En aquest sentit, la mostra organitzada, que pot visitar-se a l'espai expositiu de l'entrada de la biblioteca, realitza un recorregut per la figura de Mercè Durfort centrant-se en el seu paper com a professora, investigadora i divulgadora del coneixement científic, i també vol constituir un sincer homenatge a la que fou una gran col·laboradora i una persona molt implicada en el dia a dia del CRAI biblioteca.

El CRAI Biblioteca de Biologia és dipositari del Fons Mercè Durfort i Coll, consultable des de la pàgina web del CRAI biblioteca.