Inici >> Noticies Butlleti >> Mostra bibliogràfica en homenatge a la Doctora Mercè Durfort i Coll al CRAI Biblioteca de Biologia

dimecres, 20 abril 2022

El CRAI Biblioteca de Biologia ha organitzat una mostra bibliogràfica dedicada a la Dra. Mercè Durfort, recentment traspassada el darrer 7 d'abril.

Mercè Durfort fou catedràtica de biologia cel·lular a la Universitat de Barcelona, vicepresidenta de la Secció de Ciències Biològiques de l'Institut d'Estudis Catalans i membre de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona. L'any 2004, rebé la Creu de Sant Jordi com a reconeixement a la seva tasca docent i de recerca, dedicada en especial a l'estudi de la reproducció dels mol·luscs i a la histopatologia dels bivalves.

En aquest sentit, la mostra organitzada, que pot visitar-se a l'espai expositiu de l'entrada de la biblioteca, realitza un recorregut per la figura de Mercè Durfort centrant-se en el seu paper com a professora, investigadora i divulgadora del coneixement científic, i també vol constituir un sincer homenatge a la que fou una gran col·laboradora i una persona molt implicada en el dia a dia del CRAI biblioteca.

El CRAI Biblioteca de Biologia és dipositari del Fons Mercè Durfort i Coll, consultable des de la pàgina web del CRAI biblioteca.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia