Inici >> Node >> Formació de TFG per a estudiants dels graus impartits a la Facultat de Dret

Formació de TFG per a estudiants dels graus impartits a la Facultat de Dret

Miércoles, 2 Marzo 2022

En coordinació amb els responsables del Treball de Final de Grau dels ensenyaments impartits a la Facultat de Dret, el personal del CRAI Biblioteca de Dret ha realitzat cinc sessions de formació adreçada a l’alumnat de TFG del curs 2021-2022. Programades inicialment per als estudiants de Dret, aquest segon semestre s’han fet extensives als graus de Criminologia, Gestió i Administració Pública i Ciències Polítiques i de l’Administració.

La formació pretén mostrar les eines i recursos que el CRAI de la Universitat de Barcelona posa a l’abast de l’alumnat a l’hora d’iniciar el Treball de Fi de Grau. El contingut inclou tant la metodologia de cerca i avaluació de la informació, com eines per a la redacció, l’elaboració de bibliografies o els drets d’autor i el plagi.

Les sessions, d’una hora de durada, s’han realitzat en línia i han aplegat 131 alumnes en horari de matí i tarda.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia