Inici >> Noticies Butlleti >> Formació de TFG per a estudiants dels graus impartits a la Facultat de Dret

Formació de TFG per a estudiants dels graus impartits a la Facultat de Dret

dimecres, 2 març 2022

En coordinació amb els responsables del Treball de Final de Grau dels ensenyaments impartits a la Facultat de Dret, el personal del CRAI Biblioteca de Dret ha realitzat cinc sessions de formació adreçada a l’alumnat de TFG del curs 2021-2022. Programades inicialment per als estudiants de Dret, aquest segon semestre s’han fet extensives als graus de Criminologia, Gestió i Administració Pública i Ciències Polítiques i de l’Administració.

La formació pretén mostrar les eines i recursos que el CRAI de la Universitat de Barcelona posa a l’abast de l’alumnat a l’hora d’iniciar el Treball de Fi de Grau. El contingut inclou tant la metodologia de cerca i avaluació de la informació, com eines per a la redacció, l’elaboració de bibliografies o els drets d’autor i el plagi.

Les sessions, d’una hora de durada, s’han realitzat en línia i han aplegat 131 alumnes en horari de matí i tarda.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia