Inici >> Node >> Participació del CRAI en el concurs GIF IT UP d'Europeana

Participació del CRAI en el concurs GIF IT UP d'Europeana

Jueves, 11 Noviembre 2021

Enguany el CRAI ha participat en el concurs GIF IT UP organitzat per Europeana amb l’objectiu de reutilitzar el fons patrimonial cultural digitalitzat i lliure de drets d'autor o amb llicència oberta, dels portals de les entitats participants: Europeana, Digital Public Library of America, Digital NZ, Trove, Japan Search, DAG Museums i Art Institute of Chicago.

Les propostes presentades i acceptades,  provenen del fons del CRAI Biblioteca de Reserva i del CRAI Biblioteca de Lletres, i se n’ha fet difusió pel compte de twitter del CRAI (@crai_ub) i per les xarxes socials dels CRAI Biblioteca esmentats, a través de l’etiqueta #GIFITUP2021.

Les obres escollides per concursar són:

• Figuerola Aldroféu, Miquel. Mala lluna: juguet cómich en un acte y en vers. Signatura:  Edifici Central Dipòsits R-11384. Un fullet de teatre  de finals del s. XIX del CRAI Biblioteca de Lletres, disponible al portal d’Europeana  i consultable a la Memòria Digital de Catalunya (MDC). Vegeu el GIF.

Esperem que us agradin!

Tots els GIF's de la convocatòria són a: https://gifitup.net/. Disposeu fins al 21 de novembre per votar-los.