Inici >> Node >> Exposició virtual I ara què? al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Exposició virtual I ara què? al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Martes, 4 Mayo 2021

Des del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa volem ajudar als estudiants que finalitzen alguns dels graus de la Facultat d’Economia i Empresa a través de l'exposició virtual I ara què?

En aquesta mostra podreu trobar recursos d’orientació professional, selecció de personal, transició a la vida activa, cerca d’ocupació i currículum vitae, i test d’aptitud professional, així com reflexions i experiències personals.

No deixeu de veure els vídeos dels testimonis d’estudiants ja graduats!

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia