Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició virtual I ara què? al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Exposició virtual I ara què? al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

dimarts, 4 maig 2021

Des del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa volem ajudar als estudiants que finalitzen alguns dels graus de la Facultat d’Economia i Empresa a través de l'exposició virtual I ara què?

En aquesta mostra podreu trobar recursos d’orientació professional, selecció de personal, transició a la vida activa, cerca d’ocupació i currículum vitae, i test d’aptitud professional, així com reflexions i experiències personals.

No deixeu de veure els vídeos dels testimonis d’estudiants ja graduats!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia