Inici >> Node >> Exposició Makha Diop al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

Exposició Makha Diop al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

Lunes, 3 Mayo 2021

El CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història  acull una nova exposició amb obres de l’artista senegalès Makha Diop (Thiès, 1958 - 2020).  Aquesta exposició està emmarcada en la programació de FILS Jornades Interculturals, que es duran a terme al llarg del mes de maig a Barcelona, amb diverses entitats involucrades, per tal de visibilitzar la comunitat africana des de l’herència cultural.

Una d’aquestes activitats ha estat la realització d’un gran mural al carrer Ramelleres, just a l’entrada de les facultats, realitzat per l’artista Conse.

Makha Diop va ser pintor a la Rambla de Santa Mònica, artista de l’Escola de Dakar i activista pels drets humans. Durant els anys que va viure a Barcelona (1988-2020) va ser un agent de suport social molt important per a la comunitat africana que arribava a la ciutat. Amb les activitats previstes a diferents punts de la ciutat i aquesta exposició es commemora la seva figura i la seva aportació a la comunitat i a la difusió de l’art africà.

L’exposició es pot visitar des del 3 al 17 de maig de 2021 al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història. Consulteu els horaris i demaneu cita prèvia aquí.

Vegeu més sobre Art africà al Cercabib. I més sobre FILS al seu Instagram, Twitter i Facebook.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia