Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició Makha Diop al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

Exposició Makha Diop al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

dilluns, 3 maig 2021

El CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història  acull una nova exposició amb obres de l’artista senegalès Makha Diop (Thiès, 1958 - 2020).  Aquesta exposició està emmarcada en la programació de FILS Jornades Interculturals, que es duran a terme al llarg del mes de maig a Barcelona, amb diverses entitats involucrades, per tal de visibilitzar la comunitat africana des de l’herència cultural.

Una d’aquestes activitats ha estat la realització d’un gran mural al carrer Ramelleres, just a l’entrada de les facultats, realitzat per l’artista Conse.

Makha Diop va ser pintor a la Rambla de Santa Mònica, artista de l’Escola de Dakar i activista pels drets humans. Durant els anys que va viure a Barcelona (1988-2020) va ser un agent de suport social molt important per a la comunitat africana que arribava a la ciutat. Amb les activitats previstes a diferents punts de la ciutat i aquesta exposició es commemora la seva figura i la seva aportació a la comunitat i a la difusió de l’art africà.

L’exposició es pot visitar des del 3 al 17 de maig de 2021 al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història. Consulteu els horaris i demaneu cita prèvia aquí.

Vegeu més sobre Art africà al Cercabib. I més sobre FILS al seu Instagram, Twitter i Facebook.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia