Inici >> Node >> Oxford English Dictionary (OED). Nova subscripció

Oxford English Dictionary (OED). Nova subscripció

Jueves, 4 Febrero 2021

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit l’accés a l'Oxford English Dictionary (OED).

Publicat per l’editorial Oxford University Press, és el més complet i erudit diccionari de la llengua anglesa i és considerat l’autoritat acceptada d’aquesta llengua. Es tracta d’una obra de referència bàsica per conèixer el significat de les paraules, així com la seva etimologia i la seva pronunciació.

L'Oxford English Dictionary recull més de 600.000 paraules, antigues i actuals, de tot l’àmbit de parla anglesa. És un diccionari històric, que abraça més de mil anys de l’idioma anglès i que rastreja les paraules per tota mena de publicacions antigues i contemporànies a través de més de 3,5 milions de citacions. Començat fa més de cent cinquanta anys, actualment segueix ben viva la tasca d’ampliació i revisió d’aquest diccionari.

Trobareu l'accés al Cercabib > Oxford English Dictionary.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia