Inici >> Noticies Butlleti >> Oxford English Dictionary (OED). Nova subscripció

Oxford English Dictionary (OED). Nova subscripció

dijous, 4 febrer 2021

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit l’accés a l'Oxford English Dictionary (OED).

Publicat per l’editorial Oxford University Press, és el més complet i erudit diccionari de la llengua anglesa i és considerat l’autoritat acceptada d’aquesta llengua. Es tracta d’una obra de referència bàsica per conèixer el significat de les paraules, així com la seva etimologia i la seva pronunciació.

L'Oxford English Dictionary recull més de 600.000 paraules, antigues i actuals, de tot l’àmbit de parla anglesa. És un diccionari històric, que abraça més de mil anys de l’idioma anglès i que rastreja les paraules per tota mena de publicacions antigues i contemporànies a través de més de 3,5 milions de citacions. Començat fa més de cent cinquanta anys, actualment segueix ben viva la tasca d’ampliació i revisió d’aquest diccionari.

Trobareu l'accés al Cercabib > Oxford English Dictionary.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia