Inici >> Node >> Misteri a Mundet: Escape Room al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Misteri a Mundet: Escape Room al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Lunes, 25 Marzo 2019

Els propers dies 25 i 27 d'abril, el CRAI Biblioteca del Campus de Mundet organitzarà un Escape Room a la Biblioteca, en horari nocturn, dirigit als alumnes dels estudis del Campus. Es tractarà d'una activitat lúdica no competitiva en la qual els participants hauran de resoldre, als diferents espais del CRAI Biblioteca, un sinistre misteri relacionat amb una història fictícia ambientada en el passat del Campus.

S'organitzaran dues sessions:

• Dijous 25 d'abril (Hora de trobada: 21.00 a la porta d'entrada de la Biblioteca)
  • Dissabte 27 d'abril (Hora de trobada: 21.00 a la porta d'entrada de la Biblioteca)

Com participar-hi? Cal inscripció prèvia per participar. A cada edició hi participaran 5 grups de 4 o 5 persones.

Per inscriure-us, cal que el responsable del grup es doni d'alta al WhatsAp del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet i ens confirmi que té un grup de quatre o cinc persones (inclòs el responsable del grup).

Les inscripcions s'atendran en estricte ordre d'arribada i el personal del CRAI Biblioteca confirmarà si el grup entra a l'activitat. Es farà una llista de reserva amb la resta d'inscrits per si algun grup es dona de baixa. Igualment, des del CRAI Biblioteca contactarem amb els responsables del grups escollits uns dies abans de l'activitat com a recordatori.

Algunes indicacions

• L'activitat es realitzarà en horari de vespre-nit (21:00 - 22:00)
  • L'ambientació serà de misteri/suspens/por
  • No es recomana l'activitat a persones aprehensives; hi poden haver petits ensurts i poca llum