Llengües

Seminari de Química 1970-1983

El 1970 el Seminari es trasllada a Pedralbes. El trasllat es fa en quaranta dies i són necessaris trenta viatges en camió per transportar les 1500 caixes de documents.

El Seminari segueix estant destinat als professors, als estudiants d’especialitat (doctorands) i a professionals de la indústria quimicofarmacèutica. Aquests últims contribueixen econòmicament, de manera voluntària, en les despeses del Seminari a canvi de rebre els mateixos serveis que els usuaris de la Universitat.

Els departaments de la facultat són els dipositaris de la major part dels llibres existents en les matèries que s’imparteixen a l’ensenyament de Química, a partir dels quals el Seminari actualitza un catàleg perquè tothom els pugui localitzar.

El 1982 s’adquireix un microordinador per consultar bases de dades a l’estranger, per primera vegada via mòdem telefònic. Al capdavant d’aquest Servei de Teledocumentació, que permet la connexió en línia amb onze bancs de dades, hi ha una llicenciada en Química.

A principis dels anys vuitanta, el Seminari compta amb una de les col·leccions d’obres de referència i publicacions periòdiques més importants de l’Estat espanyol