Llengües

Inici >> Coneix el CRAI >> Biblioteques >> CRAI Biblioteca de Física i Química >> Exposició virtual Planta8: 30 anys, 50 números

Exposició virtual Planta8: 30 anys, 50 números

Exposició Planta8: 30 anys, 50 números

Coincidint amb l'aparició del número 50 de la Revista "no oficial" de la Facultat de Física PLANTA8, trobareu als expositors de l'Hemeroteca, la col·lecció històrica més completa (de moment) dels números recuperats d'aquesta publicació.

PLANTA8 neix l'any 1977 amb l'objectiu de: "Crear un organisme on hi participés tothom de la casa; que promogués un nou ambient dins de la Facultat, que era quelcom esmorteït després dels llargs anys de repressió" (Primer editorial de PLANTA8, 1977)

PLANTA8 no rep cap subvenció. Els beneficis que s'obtenen de la seva venda es destinen íntegrament a cobrir les despeses del número següent. Aquesta independència econòmica garanteix una llibertat total a l'hora d'expressar les idees d'un grup molt heterogeni de col·laboradors.

La redacció de PLANTA8 Planta8@gmail.com és oberta a qualsevol alumne o professor de la Facultat que vulgui participar, amb sentit de l'humor i esperit crític, a la creació del proper número,

serà el 51!

Opineu sobre aquesta exposició