Inici >> Noticies Butlleti >> Portal Psicologia UB. Nova eina de cerca a bases de dades

Portal Psicologia UB. Nova eina de cerca a bases de dades

divendres, 2 octubre 2020

Ja està disponible al Cercabib El Portal de Psicologia UB, que permet buscar des d'una única interfície de cerca a totes les bases de dades temàtiques de Psicologia subscrites pel CRAI de la Universitat de Barcelona que ens ofereix el proveïdor EBSCO:

Aquestes bases de dades són recursos i eines consultades a nivell internacional per estudiants i experts en l'estudi, la docència i la recerca en el camp de la psicologia.

Aneu al Portal de Psicologia UB des del Cercabib > Altres eines de cerca : Portal de Psicologia UB.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia