Inici >> Noticies Butlleti >> Membres del CRAI publiquen al núm. 60 de la revista 'Item'

Membres del CRAI publiquen al núm. 60 de la revista 'Item'

dilluns, 19 setembre 2016

S'acaba de publicar el número 60 de la revista Item amb la participació de diversos membres del CRAI de la Universitat.

En aquesta ocasió, la publicació parla d'estratègies, instruments i models de servei, i "recull opinions, propostes, anàlisis i experiències, tant dels serveis com també de les estructures organitzatives, de normatives i solucions tecnològiques,...".

La nostra presència es concreta en els següents espais:

A la secció Veus hi trobem una entrevista als responsables de tres biblioteques universitàries catalanes, amb l'aportació de la Directora del CRAI Adelaida Ferrer.

Al Dossier, amb el títol Models de Servei, hi ha l'article Repensar l'accés als recursos electrònics: accés autenticat a través del servei SIRE, realitzat per Judit Casals, de la Unitat de Projectes del CRAI i Domingo Iglesias, de l'Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

La secció Caixa d'Eines inclou un article a càrrec de la Subcomissió Tècnica d'RDA de la Biblioteca de Catalunya, de la que són membres Rosa Fabeiro i Anna Rovira, de la unitat de Procés Tècnic del CRAI.